måndag, oktober 29

Sluter mina ögon.

För ikväll!
Idag for vi in till stan.. banken, leksakshuset och sen stor handling av mat.
Jag min nöt ska ju måla köksmöblerna vita eftersom jag är sååå trött ekfärgat nu så jag snart spyr. Hittadr färg men tog den aldrig FÖR egentligen vill jag ha ett större, med 6 storlar istället för 4.
Känner att jag lika väl kan spara dom pengarna och köpa mitt andra jag har hittat.
Smart va??!! :)

Har varit en lugn dag idag också för Emil är fortfarande sjuk.
Bakat har jag iaf gjort och ska fortsätta imorgon om jag hinner och orkar :)
Hoppas på en sväng till Ikea imorgon med och köpa Albins nya säng.. bort med spjälsängen och in med en riktig.
Ser det framför hur mycke albin kommer lysa upp♥
Få se om man få sova nåt inatt av blåsten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!