måndag, oktober 15

God natt.

Nu har jag krypit ner i sängen. Vill ha Engla jämte mig då jag ligger helt själv i denna stora säng men få nöja mig med katten :)

Finns inte så mycke att säga om dagen.
Regnit och kallt har det varit. Lämnade Albin på dagis imorse och det spöregna på vägen ner så det va ju bara på med regn kläderna och draska ner.
Det tog 20 minuter att komma ner när det vanligaste brukar ta 5 minuter. Han skulle promt gå i regnet och sjunga. Gode tid!!
Sen dess bara mys dag.

Ringt vårdcentralen idag me och ska in på onsdag!!
Nu ska skiten bort.. pallar inte med detta längre. Nu känns det som jag knappt kan andas för det går ner i halsen också så hoppas jag klara mig tills på onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!