onsdag, oktober 17

Bvc.

Imorse va det dax för vägning på bvc.
Engla väger nu 7110.
Efter vägning och annat blev det föräldragrupp. Kul att få träffa lite nya mammor och prata med :)

Va hemma några timmar sen kom svärmor så hon hade barnen en stund medans jag och Emil åkte in till farbror doktorn med min hals.
Den har ju inte lagt sig än, knölen vid min mandel efter medicinen och allt såg faktiskt brs ut sa han. Bättre nu än innan men det känns sämre så förhoppningsvis har han rätt.
Lymfkötlen är svullen men drt går över med tiden så jag få väl helt enkelt lita på dom :)

Har kollat på film, svullat med pizza och kaka det är vad jag och svärmor har gjort ikväll. En dag i veckan är helt oki :)

Ska bädda ner mig i sängen nu och sova bort huvudvärken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!