tisdag, oktober 23

Bloggtorka.

Usch.. har kommit in i torka nu där jag knappt orkar skiva.
Bli mest bilder tycker jag men ska försöka ta ett tag i det igen och uppdaterna :)

Har la inte hänt så mycke sen sist jag skrev och det va väl i helgen om jag inte minns fel :P
Har mest tagit det lugnt och Albin är nog inne i sin värsta trotsålder just nu så jag har och göra här hemma... tur Engla är såå snäll som hon är annars hade jag grävt ner mig för länge sen.
Bara nej, nej och åter nej!

Det lte roliga är att Albin har länge sagt "arga pippin"och inget har riktigt förstått honom vad han menar men en dag så kom han med en Angry birds figur och då förstod vi juh direkt vad han menade med detta.
Nu säger han istället "arga mamma" och det kan säga att tar i hjärtat men ändå roligt på samma sätt så jag försöker mest få det roliga ut av det :))
Finulig kille!

Engla växer så det knakar.
Hon är på gränsen till att vända sig men få inte riktigt upp armen när hon har vänt sig men det kommer nog snart.
När hon ligger på rygg gör hon situps för fulla muggar och bli skit förbannad då hon inte kan ta sig upp.. hahah.
Hon kämpar och kämpar den lilla!

Nu bli det snart sängen.
Har varit ute och gått en låång promenad runt ön nu ikväll.. skönt men helt utmattad.

Bli så förbannad för jag inte kan träna. Mn hals är inte bra än så vågar inte rikigt sätta igång med den än men har ändå försökt att äta sundare och gått ner några kg men den där fina kroppen man hade ett tag ska tillbaka igen och jag är inte längt ifrån det.. några kg till :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!