fredag, september 28

Kommit hem.

Har blivit mycke bilder på sistonde men så är det ibland. Finns lixom inte så mycke att skriva om.. händer knappt nåt ;)

Imorse ringde jag vårdsentralen om min hals och fick åka in en timme senare.
Dom kollar och säger att allt ser inte riktigt bra ut efter alla prover. Doktorn tittar på mig istället och skickar en remiss till öron-näsa halsmottagningen inne på sjukhuset.
Dom ringde på vägen hem och sa att dom hade en tid kl 11 så va ju bara att åka hem.. lösa sv svärmor med barnen för mamma hade haft dom föst. Byta bil eftersom emils är på verkstad. Jag kommer till sjukhuset och dom tittar och känner på min mandel vilket är inte det skönaste. Han säger att vi få nog tömma den där lite så då åkte sprutan fram... ajajaja.. rakt in i munnen och jag störtlipade hela tiden! Jag är inte rädd för sprutor i vanliga fall men vill helst inte ha dom i munnen eller nån annan stans mer än i armen när man tar blodprov!
Fy fan säger jag bara.. skakar fortfarande och ont så in i helvete.
Hämtade ut smärtstillande och pencellin och hoppas på att dom inte gör om det där på söndag.. återbesök.

Albin sover nu och jag har lagt mig i soffan med Engla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!