torsdag, augusti 23

Torsdag.

Har inte hunnit med för mycke idag.
Albin har varit på dagis och Engla sov en stund på förmiddagen så då passade jag med på att vila en stund.
Skulle målat listorna men då va spiken kvar i dom och då ville jag inte börja böka med att ta bort dom när hon väl sov en stund så Englas rum har varit orört idag :/
Vill ju bli färdig med det nu och börja måla väggarna i en fin rosa och vitt :)
Hoppas på att hennes sänghimel kommer nu nästa vecka me.

Började bli uttråkad i eftermiddags efter att ha kollat på 5 avsnitt av True blood så tog med mig Engla hem till mamma en runda.
Hon hade mackor och kaffe färdigt när vi kom.

Nu är jag hemma och alla sover redan.
Känns konstigt att vara vaken själv och få lite egentid men när man väl få det är man så trött ändå så man somnar iaf :p

Kollar på P.S I love you men har redan somnat till så bädden för mig också nu.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!