måndag, augusti 27

Sussa.

En dag på stranden har vi haft idag.
Dagrn började med att Engla och jag sov till kl 10 imorse.
Albin va redan på dagis på för emil började i sä bra tid så han tog med honom på vägen till jobbet.
Engla och jag mös till det under förmiddagen.. hann t.o.m slipa lite väggar i hennes rum. Dammar som fan men det få man ta :)

Kom självklart på senare att det va nåt jag hade glömt och då skickadd mamma och det va ju henne jag skulle bort till och fika :)
Efter fikan hämtade vi Albin.. gick ner till U:et för att bada. Rätt kallt så jag va ju feg som vanligt.. inget dopp för verken mig eller mamma. Albin badade väl inte heller men han snubblade till en gång i vattnet så han trillade :p Efter det gick vi och letade snäckor istället.

Mamma bjöd på middag sen hem och ta en kaffe till.
Helt slut!

Lilleman hade ju inte sovit på dagis så redan kl 8 somnade han och Engla inte långt efter så nu har jag krypit ner och hör hennes djupa andetag jämte mig ♥

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!