tisdag, augusti 14

Mindre pigg

Engla somnade hos mig och nu blev jag med tydligen helt väck!
Få vänta nån timme tills sängen.. engla brukar somna hårt vid tolv tiden i sängen sen sover sessan hela natten :)
Hon har nästan gjort det sen vi kom hem från bb.. sovit allt mellan 6-7 timmar i rad och det är princip hela nattan. Jag är jätteglad att det har hållt i sig men man ska väl inte säga för mycke :)
Igår somnade hon kl 23 och vi vaknade igen 06:30.. utvilade och inte gnälliga!

Imorgon ska vi till Brunnen om vädret håller i sig. Engla ska vara hos mormor några timmar så bara jag kan få lite tid med Albin. Har inte kunnat få den tiden med han som jag har velat nu när man fick en till.
Märks så väl på Albin att han är lite utanför ibland och det gör så ont i kroppen!

Ska se om lillan om vill sova i sängen så jag med kan krypa ner.. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!