onsdag, augusti 22

Infa barn vill sova.

Ja.. så funkar min vardag numera sen Engla kom till världen.
Hon sover max 2 timmar under dagen.. nån halv timme då och då men mellan 23 och 00 sover alla barnen och runt 6 timmar senare vaknar en av dom och vill ha mat :)
Tackar gudarna att jag iaf få sova så länge på nätterna som jag får.

Idag har det varit tråkigt väder om inte lustigt.
Ena stunden sol och andra regn och kallt men så fort solen kommer fram bli det 25 gradet. Typiskt augusti väder!
Hoppas på att det bli nåt mer fint väder snart och varmt så man kan åka till brunnen en gång till innan dom stänger.

Ätit lasagne och myst med mina barn har stått på schemat idag.
Skulle försökt att måla listorna på Englas rum men la mig på soffan istället :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!