torsdag, augusti 30

2 timmars sömn.

Det är vad jag fixk igår natt.
Engla va vaken till kl 06 imorse och sen upp igen kl 08 för då vaknade hon av att Albin vaknade för han skulle till dagis.
Hon sommade skönt i min famn men så fort jag skulle lägga ifrån mig henne så skrek hon och så höll det på hela natten.
Jag hade lika väl kunnat sova i soffan eller i sängen med henne men jag är sååå rädd att jag ska göra henne illa när jag sover som tyngst.. rulla över henne eller nåt :/
Fick ta fram vagnen så hon fick sova i den en stund så jag fick lite sömn.

Idag har vi varit i stan.
Handlat kläder till barnen sen till maxi för handling. Hem och slänga in allt i kyl och frya sen hämta Albin som va hon farmor sen åkte vi till Hoby och spenderade eftermiddagen och kvällen där hos Lina och Tim. Albin och Luva  lekte massor.
Lina är gravid så det va roligt att prata om.. hon är i vecka 36 så det är inte långt kvar nu :)

Engla sover nu iaf och jag dööör snart för mina ögonen trillar av.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!