fredag, april 20

Somnade i soffan.

Albin då alltså, inte jag denna gången :)
Han har inte sovit middag idag eftersom vi har varit sen kl 10 och kom hem kl 14 ungefär så när vi kom hem ville han inte sova så jag lagade mat och gav honom ett varmt långt bad och sen dess har vi bara myst i soffan hela dan. Han somnade nu vid 18 och sov en timme men lyckades ändå ge honom välling och pyjamas så nu sover han gott iaf... förhoppningsvis kommer han inte vakna tidigt mer ikväll eller tidigt imorgon då han har fått hosta och känns febrig.
Lilla snutten.

Sammandragningar så in i helvete har jag fått på sistonde... kan verkligen inte anstränga mig eller nåt längre förrän det ska hålla på så nu få jag bara vila och ta det lugnt.
Bebben ligger där inne och verkar ha det myssigt iaf... den vet nog inte hur den ska ligga för sova verkar den absolut inte vilja göra längre  :)

Emil är inte hemma inatt så jag ska gotta ner mig i sängen sen till boxen vi hämtade ut idag... äntligen tv i sovrummet igen :)
Kan inte leva utan den!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!