onsdag, april 11

Ser suddigt.

Så trött är jag just nu, inte så ovanligt kanske?! :P

Varit en chill dag med massa bus och trams.
Albin har varit på dagis sen ringde mamma och undrade om jag va hemma.. då jobbade hon på björkhaga idag och ville hälsa på under rasten :)
Förvånad blev jag.

Hämtade albin i god tid så mormor och albin skulle kunna ses en liten runda innan hon började jobba igen.

En trotsig och grining unge har albin blivit.
Kastar saker och springer iväg så fort man vill att han kommer sen kan han stå och tjura i ett hörn och bara skrika. Frustrerad? Jaa lite kanske!

Nu ska jag lägga mig för att sova... Bebben är lika vild i magen som vanligt och det ont när det sparkar och donar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!