onsdag, april 18

Längtar.

Nästa vecka ska vi upp till Kalmar och handla saker till bebisen.
Jag vill till Ikea så vi tar allt där uppe :)
Har juh bilstol, bebiskläder och lite annat som vi inte hunnit köpa än så det bli en tripp.

Idag är jag inte världens bästa mamma.
Jag är trött och grining, lika så Albin och då kommer inte rikigt vi överens om nåt. Han trotsar och jag bara går iväg och vill slänga mig själv i väggen eller nåt.
Hormonerna är inte på topp heller så gråta kan jag göra när som!
Tur klockan börjar bli mycke så Albin kan sova och jag kan chilla i soffan en stund innan jag ska lägga mig, trött idag.

Ett bad och dusch för oss snart sen sätta oss i soffan och kollar på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!