fredag, april 27

Halsbränna!

Den vill inte gå över alls.
Haft den nu i flera dagar i streck men inget hjälper juh... Gahhh! Det är så pass så jag knappt kan sova för det känns som om jag ska spy varje gång jag rör mig i sängen eller förhastade rörelse.

Nova kom in med stukat ben häromdan och det har faktiskt blivit bättre.. Hon äter och dricker nu iaf så få se hur det ser ut i veckan här annars få vi åka in med henne :(

Bara Albin och jag vakna men få nog snart väcka pappa.
Han skulle jobbat i Kalmar i hela helgen men han han kände sig dålig igår så han få snällt stanna hemma i helgen.

Måste se om det bli skapligt väder idag så vi kan slippa gräsmattan för den ser inte rolig ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!