måndag, april 23

God natt sömn.

Jaa.... det hade inte suttit fel nu även om jag sov till kl 12 idag men ändå lika trött. Hur går detta till?

Hämtade albin på dagis innan idag och självklart låg han och sov så han va ju blixter trött när emil hämtade honom och grining när han kom hem :(
Va ute en sväng med honom i trädgården så han skulle piggna till sen åkte vi ut till leksakshuset och kollade lite. Skulle se om vi hittade nåt till albins födelsedag men ända han tyckte va kul var en stor gunghäst fast i ko format, söte :-)

Kom hem och gjorde våfflor sen ett bad för albin. La oss i sängen för att kolla på tv och läsa böcker. Han va ju så trött så han knappt orkade hålla ögonen öppna så vi nattade honom och han somnade som en stock.

Emil och jag har legat i sängen hela kvällen och kollat på tv och film men nu håller jag på att somna så jag ska göra mig redo för sömn.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!