torsdag, april 5

Glukosbelastning.

Åkte in imorsetill barnmorskan för glukosbelastning.
Hade faktiskt glömt hur jävla äckligt det va så höll på att spy där inne men det gick ner iaf efter mycke surplande... bli juh bara ännu värre om man absolut inte har ätit nåt.
Dom hade ingen citron heller utan det va färdiga flaskor man fick denna gången.
Somvanligt satt vi och kollade på en gammal film om värkar och krystningar, hur man skulle arbeta sig igenom dom på förlossningen.
Satt och pratade med en jättetrevlig tjej.

Hade även mitt besök hos minbarnmorska under tiden så jag fördrev lite tid iaf.
Hade inte samma barnmorska som jag brukar men henne jag hade nu skrev in mig på förlossningen med Albin så det va roligt att träffas igen :)

Allt såg bra ut i både glukos och hjärtljud.
Hjärtljuden låg på 150 och uppåt.

Efter 2 timmar hos bm gick jag på stan med mamma en runda... fikade och kollade runt på bebiskläder.
Tyvärr han man inte så mycke kvar från Albin i dom minsta storleken.
Kom hem och la mig i sängen för att sova och somnade en stund.

Nnu ikväll har svärmor varit här och vi gorde marängtårta.

Snart sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!