tisdag, april 3

Ett barn somm inte vill sova.

Albin har alltid kunnat somna och sova själv men nu på sistonde har det varit anorlunda.
Man märker att han vill att man sitter vid sängen hos honom eller att han får somna i famnen hos en och det är juh mamma han ropar på men tyvärr kan jag knappt bära honom pga magen, ont i ryggen och foglossning sp emil får hjälpa till men det tycker inte albin om :(
Jag vill så gärna hålla honom och få han till att sova hos mig men just nu är det hopplöst så ont som man har!

Nån annan som är vild idag är den lille bebben i magen.
Har inte fått en lugn stund på hela dan men det är skönt att veta att den finna där inne! :)

Albin har blivit sååå himla gullig nu när det gäller magen.
Han går fram och pussa magen och säger bebben... han tycker det verkar mysigt nu när mamma har blivit en tjockis.
Innan höll han på att slå på magen men det har fatiskt börjar ända sig :)

Nu tro jag att det är lugnt, alla sover utom jag så jag ska krypa ner jag också.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!