tisdag, januari 31

Städ dag.

Ser som kriget här hemma efter Ikea igår och all disk och skit som va framme så idag bli det en sån dag.

Ikea igår.
Köpte som sagt bara det vi verkligen behövde men som vanligt blev lite till :)
Vi la faktiskt ifrån oss massa när vi kom till kassan och undrade vad vi skulle med det till och klart att det bara skulle vara bekvämligheter och saker vi redan hade.

Gick iaf med oss detta till Albins nya rum:




Ska ha lite till på hans rum sen.

Blev knappt inget till oss.
En stekpanna, ungsform och lite sånt.

Gick och la mig skit tidigt igår efter albin ville sova.. 22:00 somnade han och det har han ALDRIG gjort innan men kanske va för han sov i bilen på väg hem.

Babe är på väg till apoteket till mig så jag få mina järntabletter... är som en zombie hela jag =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!