söndag, januari 29

Söndag.

En söndag som alla andra... rastlös som bara den!!

På eftermiddagen kom svärmor och höll mig sällskap, hon va visserligen lika rastlös och uttråkad som mig så vi slog våra kloka huvuden i hop och började måla en till Barabapapa på albins rum... beställde pizza och givetvis kollade på Twilight breaking dawn.
Fick hem den i fredags och kollade på den men ville se den igen :)

Albin mår mycke bättre idag... hostan har släppt en hel del tack vare hostmedicinen, snoren rinner men det börjar avta sig.
Idag ville han inte sova middagen mer än 15 min men så fort jag la mig i soffan med honom så somnade han som en prins en stund.

Den lill* har varit livlig i magen idag... två vilda bebisar har jag haft idag men känns skönt att den andre inte har kommit ut än för då hade man väl haft och göra :)

Imorgon bli det förhoppningsvis Ikea underdagen.
Albins rum måste bli färdigt och vi ska ha lite små prylar här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!