onsdag, januari 11

Sammanfattning.

Av dagen!
Lämnade albin på dagis imorse sen drog jag in till stan för ett möt e. Efter det mötte jag upp Linn för en bit mat och shopping.
Hittade bara ett par pyjamasbyxor (set med linne) inne på gina.

Ringde Emil för han har varit i stan nu dessa dagarna så  jag hjälpte han att packa in alla saker i bilen.
Åkte upp till sjukhuset för ett ultraljud :)

Va så himla mysigt att se det lilla pyret. Den 23 Juni är den redo att titta ut. Trodde jag hade kommit längre i min gravvecka men är bara i vecka 17 än så länge.
Ner till Malmö med nån dag och kolla kön :)

Helt utslagen på soffan ligger man och ska snart sova... Emil ska ta albin till dagis imorgon så jag få sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!