tisdag, december 6

Mår skit!

Riktigt illamående och mitt huvud sprängs snart!

Albin ville ju inte somna idag efter julkalendern så han fick vara uppe en stund till... la honom och han håll på att somna och skulle lägga mig i soffan med mitt kaffe men efter en halv timme fick han komma upp igen så runt åtta somnade fisen :)

Emil och jag har kollat på en film, Skyline... bra men ändå inte.

Måste till skolan egentligen och prata med dom om att hoppa av så det få nog bli imorgon eller om jag ringer.
Palla inte med skiten... inte riktigt vad jag vill just nu och FATTIG bli man av allt så aldrig med sätta mig i skolbänken igen om det inte är nog jag VERKLIGEN vill bli så jag måste upp nåt betyg.

Snart sova om nån timme så säger natti nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!