tisdag, december 13

Lussefirande.

Imorse va jag inne i stan med mamma en sväng... både hon och jag skulle köpa julklappar men som vanligt så hittade jag inte det jag skulle eller ville så blev inget för mig.
Mamma där imot köpte sina så hon är klar :)
Jag köpte nästan alla mina i Ullared men det va några som jag inte hittade där som jag tänkte köpa hemma istället men det verklar gå ut år skogen.

När jag kom hem så kom Natalie så vi fikade och pratade skit skit innan vi drog ner till dagis för Albins lussefirande.
Alla va såå söta i sina klänningar och tomtedräkter.
Albin va tomte så klart :)
Vi fikade efteråt och sen va Albin så trött så vi gick hem och slappade i soffan en stund och han fick öppna två julklppar han hade fått av Natalie, överlycklig sen lilla fisen.

Emil och Albin ligger och sover, snart ska jag göra detsamma.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!