torsdag, december 22

Julhandling.

Idag har vi varit och julhandlat en massa.
Emil fick bara hemma med albin så jag och Jeanette fick en dag tillsammans :)

Hittade nästan allt jag skulle förutom en skjorta till albin som jag tänkte han skulle ha på julafton men så klart så fanns inte den jag hade kollat på i hans storlek.

Va massa rea även på damkläder så passade på att köpa en tröja för 100 kr som jag kollat på lange, ett fynd och det gillar vi :)
Tog en lunch på 1344 och så klart fick vi vänta på att få platser med till slut så.. tog pasta fläskfile som alltid när man är där.

På vägen hem handlade vi all julmat och nu är det också gjort med det är ju alltid nåt man har glömt.

Just nu är jag så trött så jag mår illa, ögonen är helt ömma så snart bli det sängen för imorgon har jag massa att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!