måndag, november 28

Ullared och storm.

Vi kom iväg till Ullared ändå trots den hårda stormen som va.

Mamma kom på kvällen för hon skulle ha Albin idag på morgon så hon sov här hemma tills inatt.
Va knappt så hon vågade köra ut efter jobbet så hård va stormen men tillslut så anlände hon.

Strömen gick en gång innan hon kom men den kom tillbaka igen men sen framåt 10 så gick den helt och då satte vi uppe med tända ljus och drack Te som vi hann koka.
Gick och la mig rätt sent men kunde ändå inte sova pga stormen och allt på ballkongen som flög runt.

Natalie och hennes mamma kom och hämtade mig 04 och då drog vi till Ullared.
Va framme precis i tid så vi slapp stå längt bak i kön och trängas.
Köpte mestadels saker och kläder till Albin och julklappar i massor, albin kommer bli sååå glad på julafton :)

Orka knappt skriva men det ha varit mycke idag.
Min rygg och höfter värker så nu ska jag lägga mig jämte min babe och sussa.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!