onsdag, oktober 26

Trött och seg.

Dessa dagarna då albin är på dagis, 3 dagar i veckan bli jag som en zombie.
Alltid efter jag ha lämnat han så äter jag en god frukost sen lägger jag mig i sängen kollar på antingen film eller tv och det händer alltid att jag somnar om igen tills kl är 13 då albin ska hämtas på dagis en halv timme senare.
Hela dagarna är ju förstörda... har blivit sååå trött på dagarna numera så jag måste lägga mig för att hålla mig vaken tills kvällen.

Imorgon bli det stan med mamsen.. hon ska klippa sig och jag ska se om jag hittar min hårfärg som jag aldrig hittade =/

Bara slapp har det blivit idag... i.get städ heller som jag egentligen måste gora.. ett tråkigt måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!