torsdag, oktober 6

Torsdag.

Mys på högsta nivå idag när jag hämtade Albin på dagis.

Vi gick och la oss i sängen och kollade på film.
Tiden bara rann iväg så vi gick upp efter många timmar och jag fixade med tvätten och duscha. Albin skulle med få plats tyckte han så när jag va färdig så fick han med hoppa in och leka lite.

Runt kvällen kom Jeanette med pizza och The Smurfs filmen.
Guuud vad söta dom är :)

Har försökt få tag i one piece med idag.
Mejlat och ringt, varit riktigt irritad på dom nu... är över en månad jag köpte den nu och äntligen svarade på mina 100 mejl ikväll och dom skulle skicka packa den imorgon och två presentkort.
Gottit!
Så förhoppningsvis har man den i brevlådan på Måndag eller Tisdag.

Ingen tv har vi...nåt fel med kanalerna och Emil kommer inte hem förren kl 12 =/
Kul och sitta här och bara glo... tur man ha datorn men konstigt nog funkar intenet...

Mitt illamånade är inte alls bra.. fick iaf i mig lite pizza och nån godisbit.
Få se hur jag känner mig imorgon, detta tar ju kol på en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!