onsdag, oktober 12

Stan.

Dagen började med gå upp med Albin..
Emil lämnade han på dagis och jag tog bussen in till stan.
Möte kl 11 och innan dess mötte jag upp Icka för en runda på stan när det hade öppnat.
Köpte en ny vinter jacka.. behövdes verkligen, ha fortfarande min sen när ja va gravid så nej tack inte den i år igen.
Hittade en massa fint till Albin, bl.a en jump in, en blå men den va för liten :(
Ska ändå in till stan imorgon igen med babe så vi få byta den. Köpa en massa annat till albin nu med, allt är för litet.

Bli att skicka tillbaka min One piece imorgon med, vill ha en större och mysa i men dom skulle inte få in fler förrän nästa vecka så få klarar mig :)

Emil är och jobbar, så nu passar jag på att skämma bort min son :)
Just nu myser vi i soffan till barnprogram.

Ikväll bli det lugnt.
Bonde söker fru och film.

1 kommentar:

  1. Svårt det där med storlekarna för One Piece. Lämnade tillbaka min två gånger innan jag hittade hemsidan som jag länkar. Där finns information om storlekar och hur man ska mäta för att få det rätt, rekommenderar starkt. :)

    Hur som helst, ha en härlig kväll framför TV:n och mys på! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!