söndag, september 25

Super gnälligt.

Ja det kan tyvärr inte bli värre än detta.
En bebis som har varit gnällig nu i två dagar.. inget duger till honom längre. Inget vill han äta inte ens ett kex och då är det illa. Kex är lixom albins godis, he just love it!
Samtidigt som jag bli frustrerad och ängslig och inte heller är så pigg numera på dagarna.
Tillbaka på ruta ett igen nu när man sitter hemma på dagarna.
Svider !

Iaf så verkar Albin må bättre.. eller ja ingen kräk idag men han vägrar fortfarande och sova.
Super trött vid sju, nattade han och efter 30 min ville han inte sova längre.
Han är övertrött och jag vet inte vad jag ska göra.
Sover han förlänge eller för lite på dagarna?

Nu ska jag iaf försöka lägga mig till rätta i soffan, bli sängen snart.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!