onsdag, september 7

Nattad.

Albin är nybadad och nattad.
Skrutten  va super trött =/

Imorse när jag släppte in katterna skulle han springa runt och jaga dom överallt, dra dom i svansen.
När han väl få tag i en så lägger hon sig ner och Albin springer fort in i sitt rum och hämtar snutte och napp då ska han ge det till katten.
Han försöker bädda ner katten (Nova) med filten och hon bara ligger där och myser.
Katterna och Albin är såå söta ihop.
Ibland kan han väl gå lite för nära men för det mesta så tycker faktiskt katterna om honom.

Idag kom mitt löshår så det ska bara sys.
Måste färga över mina ljusa slingor först innan jag sätter i det :)

Emil är iväg men han skulle komma hem senare och då har han mat med sig till mig.
Gottit.

Just det ja... nu när Albin har börjat gå så vill han ICKE sitta i vagnen mer.
Va ute på promenad innan och han bara skrek så fort han fick sitta i vagnen. Det tog ju sin tid att gå den vanliga    rundan vi brukar gå men det va så roligt att se honom så glad när han sprang runt på gatan.

Nu bli det snart Bonde söker fru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!