lördag, september 24

Mamma varit här idag.

Idag vaknade alltför tidigt.
Dum som är tar man en tablett innan läggdax och jag är död som en sill 06:30 imorse då Albin vaknade. Somnade i soffan hela tiden.. kunde verkligen inte hålla ögonen öppna så jag la Albin i sängen i hopp om att han skulle somna om och det gjorde han.
Jag somnade som en stock på soffan tills mamma ringde, då är hon redan på väg. Fick slänga in mig i duschen och vakna till liv. Sov iaf en timme men det räckte knapp så runt elva ramlade hon in så vi tog kaffe ihop och gick ut med Albin en stund.
Han lika trött, ville inte sova i vagnen och bara gnäll men när vi kom hem somnade en stund i sängen igen.
Mamma och jag passade på att laga mat under tiden så han kunde äta när han vaknade.

Han har verkligen varit så gnällig och konstig idag... ville knapp äta nåt. Inget som dög.

Inte råga på det så nattade jag Albin då spyr han i sängen efter en stund :(
Stackars liten!
Han sover inte riktigt än med snart.

Emil jobbar till 01 idag igen och jag har lördagsmys för mig själv.
Lite popcorn och film nu sen sängen innan man somnar i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!