fredag, september 23

07:00.


Albin vakande sju imorse idag och ja va inte lika pigg som han vill jag lova.

Igar va vi inne i stan och handlade vinter kläder till Albin. Blev en overall på HM samt mössa, vantar och halsduk.
Förra året va vi skit sent ute med att köpa sånt så det kanppt fanns nåt kvar så nu detta året ville jag vara ute i tid så jag fick det jag ville ha och plus att storlekarna bara försvinner.
Är bara ett par vinterskor som fattas.

På kvällen igår så kom Jeanette och rajje på besök.
Vi har alltid våra mys torsdagar då för då är hon ledig så vi kollade på film, fikade och jääste i soffan.
Albin busade förfullt han :)

Ringde om jump in igår hela dan men ingen svarar... ovanligt !
Så jag gick in på sidan igenom facbook och skrev i loggen. Det va inte bara jag som hade fått "förseningar" om den... alla va skit förbannade verkligen men dom på företaget hade faktiskt skivit tillbaka både till mig och många andra.
Dom skrev att dom försökt nå mig o.s.v men inga samtal har jag fått. Dom skrev även att dom skulle kontakta mig idag så förhoppningsvis gör dom det.
Vilken servic ett faretag har.
Dom kan sitta på face och svara på allas kommentarer men i telefon är dom värdelösa!

Nu kollar jag på barnprogram, han har fått morgonvälling och jag ska snart sätta på mitt kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!