måndag, december 27

Varit i stan.

Nu är jag och bebis hemma från stan.
Albin blev nattad för en stund sen och han sover redan (tro jag), trött blev han av att gå på mellandagsrean med mamma.. kan inte varit lätt :)

Hittade iaf:
Parfym
Tröja till Albin.
Tröja, kjol och nyårs klänning på Cubus.
Allt på rean, löööv :)
Klänningen vet jag inte riktigt än om jag ska ha på nyår än men sånt man märkar, glittrig är det iaf så det lutar väl mot det.
Efter stan gick vi hem till Icka och fikade.
Lilla Nellie har blivit så stor nu, synd man träffas så sällan bara :(
På Söndag bli det dop för henne och en present skulle hon ha och det blev det :)

Nu ska jag ta mig en skinksmörgås och slänga mig i soffan (sitter redan här men lägga mig) och kolla på Titanic, en gamal goding.

Trött som ett as är jag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!