lördag, december 25

Juldagen.

Bad update så här under julhelgen men har umgåts med familj och vänner.

Denna julen for vi runt lite eftersom detta va Albins första jul och det är självklart att släkten ville träffa honom men det gick hur bra som helst.
Först va vi hemma hos min mamma och käkade och dela julklappar sen ner mot Ronneby till Emils släkt för lite fika och andra julklappsutdelningen, självklart skulle Albin få flest julklappar.
Pappret va mer roligare än innehållet :)
På kvällen när vi kom hem blev det slapp med Jeanette och Rasmus till en film och vi delade även lite julklappar.

Blev supernöjd med alla mina julklappar även om det va många av dom man hade valt men så är det ju varje år och hellre det än att få nåt man INTE vill ha eller ha nytta av.

Idag har vi varit nere hos Jeanette hela familjen och ätit julgröt och julemat :)
Underbart med en stillsam juldan.
Meningen med juldagen va egentligen utgång men blev dock så som jag ville.
Suck.
Just nu känns det som om det kvittar om man hade gått ut eller inte.
Tjurigt och grinigt här hemma under kvällen men både det ena och det andra.
Skulle detta förvåna mig?

Lilleman sover nu iaf och jag sitter uppe själv.
Emil stannade hos sin mamma för att spela och då få han väl göra det!!

Imorgon börjar mellandagsrean och vill verkligen in till stan men få se hur det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!