onsdag, december 15

Gnällig natt.

Vid tolv igår kväll, precis när jag hade somnat in så vaknade jag av Albin bara helt plötsligt började skrika.
Tog upp honom och försökte lugna ner honom men inget gick.
En timme skrek han oavbrutet och visste inte vad jag skullé göra.
Mat fick han 3 timmar tidigare aå maten är det inte men sen är han en sån som MÅSTE ha mat på natten även om han inte är hungrig, försöker vänja av mig den på natten men dock inte så lätt när han bli förbannad och bara skirker.
Så fort han hade lugnat ner sig lite så gick jag mot sovrummet och då började han han igen eller när jag la honom i sängen.
Tillslut fick jag fakiskikt ge mig och gjorde mat till honom sen va han lungt och somnade.
Jag har inte hjärta att höra honom skrika så detta är skit svårt för mig.

Han vakande nu 06 och ville upp så han somnar nog snart igen så jag kan lägga mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!