fredag, december 31

The list about my 2010.

cHar du träffat några nya personer?
Självklart…

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Både ock…

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Ja, det har jag :)

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Jag har slutat med nyårslöften.

Någonting/någon du saknar 2010 och vill ha 2011?
Nee.. har allt jag önskar!

Det bästa du har gjort i år?
Fött en helt underbar son som jag älskar över allt annat.

Ditt största misstag?
Har gjort många misstag i år som jag ångrar!

Vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 12 Maj!
(då albin föddes)

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2010?
Oj, det finns många.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Inget jag vill dela med mig här.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Tänka negativa tankar och älta en massa skit.

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Hahha! (tänker högt)

Blev du kär under 2010?
Nope :)

Har du legat på sjukhus under 2010?
På BB.

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Nej.

Hur många one night stands?
Inga!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Käkade pizza och låg hemma gravid :P

Vem fick dig att må bra?
Min familj, vänner och pojkvän.

Har du förlorat någon vän i år?
Nej.

Har du flyttat under 2010?
Nej

Har du varit full 2010?
Ja

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Jag blir stabilare. 
I det stora hela så har jag varit gladare, men jag har fortfarande mina stunder av ledsenhet. Men det är inte lika brådjupt varje gång. 
Det finns hopp.

Vad ser du fram emot 2011?
Ett super år helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!