tisdag, oktober 19

Skulle nog inte....

Ätit chips och dippen som blev över från igår, nu mår jag bara illa ju! =/

Bebis är nattade för ett tag sen, hoppas han sover lika bra denna natten.

Nu har jag tänkt börja mitt nya liv.
Ut och gå varje dag, minst 2 gånger om dan, en morgon runda och en senare på dagen.
Har hittat en perfekt runda som jag kan gå som inte tar för lång tid men en lagom runda för mig att börja med.

Natalie kom upp på en kopp kaffe innan.
Gick en runda med Albin med. Han testade på att gunga för allra första gången idag. Visserligen höll han på att somna men roligt tyckte att det va :)

Nu ska jag snart krypa mer i min säng med rena lakan, love it!
God natt.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!