onsdag, oktober 6

Onsdag.

Har det varit hela dan idag.
Här inte hänt så mycke idag förutom att Albin har kommit in ett stadie där man hela tiden måste underhålla han.
Hur mysigt e inte det då?:)
Så fort man försvinner så börjar han gnälla, hör han bara min röst så går det men då måste man prata med han hela tiden.

Emil ligger och sover, ska upp och jobba imorgon. Albin ville inte sommaren i sin säng själv så han fick somna in i mammas famn framfört tv... det bästa tycker han :)

Har varit lite piggare idag iaf men fortfarande ont, känns som en mensvärk fast 100 gånger värre.
Har fått många frågor om vad som har hänt och det är så att jag har "opererat" bort min cellförändringar.
Själva "operationen" ta bara 10 min fast jag är sövd hela tiden och vaknar upp efter 2-3 timmar. Är rätt så veck efter det, yr och konstig.
Ett av det värsta som kunde hända mig. Tänkte hela tiden, tänk om jag inte vaknar igen! Usch.. Ne detta vill man inte göra om igen.

Nu ska jag försöka lägga mig och sova bort smärtan.
Hörs imorgon!
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!