tisdag, oktober 26

Nattat bebis.

Ville inte rikigt sova idag men nu så sover han som en stock.
Köpte faktiskt välling idag och blanadade med med ersättningen typ 50/50 så nu ska jag se om han sover lite längre. Måste ju ändå börja vänja han vid vällingen snart så passade på nu på kvällen :)
Jag tycker Albin är vaken lite väl mycke fär att vara 6 månader snart, frågar man alla andra eller läser så sover dom iaf till 06 på morgonen men Albin vaknar fortfarande 2-3 gånger/natt.
Hur sover/sov era 6 månaders bebisar?

Ska snart hoppa i pyjamas och lägga mig i sängen och sova.
Emil kommer hem 01 inatt =/

5 kommentarer:

  1. Tror lille Albin är mer medveten nu och kanske drömmer drömmar som han kanske blir lite rädd för ibland.De flesta barn har perioder med just detta att vakna om och om igen.Jag lovar det går över.Kram

    SvaraRadera
  2. Alla bebisar sover inte hela natten. Jag brukar ge Wilma mat vid 18.30, sen brukar hon sova till 06,00. Om hon vaknar på natten och inte vill somna om brukar jag försöka med nappen, funkar inte det ger jag henne bara vatten. Mat är förbjudet att äta nu när hon är så stor, så har jag gjort sedan hon var 5-6 mån ca...

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte :S men jag har hört att det är mångas bebisar som inte sover hela nätter... Nova har ju sovit hela nätter sen hon va några månader bara... men det kan ju snabbt ändras verkar det som.

    SvaraRadera
  4. Rasmus sover från typ halv 8 till 6-7 på morgonen , men han vaknar ca 4 -5 gånger om natten men då räcker det att ge han nappen sen somnar han om igen lika snabbt .. Vi ger han mat vid 19 tiden sen får han mat på morgonen igen när han har vaknat =)

    SvaraRadera
  5. Oj, sover han så länge? :) Så tidigt nattar jag inte ens Albin. Runt nio brukar han få sitt sista mål men det känns som om han har blivit bortskämd med att han får mat på nätterna fast han egenrligen inte är hunrig.
    Han sov hela nätter när han va mellan 2-4 månader men sen efter det tog det stopp =/

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!