fredag, oktober 8

Letar frisyrer.

Jaa.. det är vad jag har gjort lite smått idag.
Vill göra nåt drastikt med mitt hår nu, är såå trött på detta.
Typiskt att man klipper sig till en snygg frisyr sen växer den ut lika snabbt igen och det är precis vad min har gjort för längesen.
Hade ju Beckham pagen men nu är den försvunnen =/
Vet inte om jag ska "rätta" till den bara igen och ha den frillan eller om jag ska göra nåt annat denna gången.

Börjar bli trött på min hårfärg med.. den är svart varje gång jag färgar håret.
Vill ha en ljusbrun färg med nån skiftning.
Kelly Clakson frisyr är snygg.
Kanke en gamal bild men tycker om denna.
Älskar uppklippt hår.

Beställa tid nästa vecka kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!