söndag, oktober 24

Kväll.

Äntligen börjar kvällen!
Nu väntar bara sängen... som jag har längtat :)

Idag greps jag verkligen av panik.
Kl 18 så skulle jag ge Albin mat och gjorde iordning vällingfördelaren så den va klar och då va det bara 3 mål kvar :S
Konsum stänger på eftermiddagen, macken har ingen ersättning, Emil va på jobbet och typ ingen svarade när man ringde och ingen körkort har man.
Hur ska detta sluta..? Ungen MÅSTE ju ha mat.
Pratade med mamma och hon sa att jag kunde ju ge hälften gröt och lite ersättning på kvällen nu och på morgonen, sen full ersättning på natten...då skulle det gå ihop.
Tur då att man har så bra vänner som ställer upp i vått och tått.
Natalie va nere på Willys och handla så hon och hennes pojkvän körde ut med det till mig! :)
Sååå himla snällt.
Tack hjärtat.

Svärmor kom en sväng och fikade med mig nu på kvällen och kollade på Ensam mamma söker med mig. Albin va pigg i vanlig iordning när hon stack så han somnade inte förrän nu.
Ska passa på att gå in i duschen snart för imorgon bli det stan :)
Handla nya vinterskor som jag har kollat ut, gåstolen till Albin bli köpt imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!