måndag, oktober 4

@Home.

Hemkommen från Ikea innan.
Allt gick kanon där uppe med både handladet och Albin :)
Blev visserligen bara "onödigt skräp" egentligen men en del blev det.
Lakan till Albin, lite små saker till köket och till mig.
Bli så irriterad på min låda i sovrummet där jag ha alla undekläder och sånt, allt ligger bara hullerombuller så fick bli såna småkorgar som jag ska lägga i låderna så jag kan lägga strumpor och sånt i en, hittar ju ingenting längre vad man har. 
Nu ligger Albin och sover i sin säng... han är nog trött effter idag, det tär på krafterna och vara ute.
Hoppas han bara sover inatt nu.

Imorgon ska jag till gyn och göra en liten "operation" som dom kallar det.
Usch... vill inte!
Kommer bli sövd så Emil få följa med dit, ska vara där inne redan kl 08 imorgon.
Så mamam och Emma kommer och passar lillkillen under dagen.

Nehe nu ska jag städa upp lite här hemma medans lillen sover. 

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!