söndag, oktober 3

Helg.

Som sagt så åkte jag och Albin hem till mamma i fredags och sov där. Emil jobbade ändå kväll så passade på denna helgen, plus att både mamma och Emma fyllde år så det blev firande av dom med.
Gick på stan en runda efter dom hade varit hos frissan, hittade inget speciellt.. eller ja, egentligen ingenting. Dom andra hittade lite iaf :)
Hem till mamma och bara slappa, på kvällen blev det smörgåstårta och några cider.
Hur gått som helst :)
Fick bli sängen tidigt för både mig och Emma, Albin somnade som en stock på kvällen och till halv 5 på morgonen iaf. Tur man fick sova lite :P
Emil kom och hämtade oss på eftermiddagen. Snuttisen blev glad över att se pappa igen.
Va helt slut när jag kom hem sen igår kväll... därför jag aldrig bloggande.
Blev en film och lite på kvällen igår sen gick vi och la oss.

Albin vaknade precis när vi skulle lägga oss av ett skrik.
Han fick lite mat så till slut så somnade han så vi med kunde sova.
Jan vaknade 2 gånger till under natten.
Emil gick upp med han imorse så jag fick sova ut, sov till halv elva.

Nu bli det Idol och film efter det, en slapp söndag rent ut sagt.
Published with Blogger-droid v1.6.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!