fredag, oktober 15

God morgon.

Som ni kanske redan vet är vi redan vakna här hemma.
Uppe tidigt numera, har en unge för är väldigt morgon pigg sv sig.
Men idag fick jag faktist sova till halv nio imorse.
Emil tog honom vid tre inatt för han ändå satt uppe så jag kunde sova vidare, känner mig utvilad såna här dagar och orkar betydligt mycke mer när man få sova en stund extra.
Några timmar gör så mycke.

Igår som sagt va Albin och jag i stan hos Icka och lilla Nellie.
Nellie är nu 3 veckor, hon hade redan växt sen vi såg henne på BB.
Såå söt denna tjejjan. :)
Jag tog med mig vagnen in till stan så vi gick en sväng och kollde runt lite.
Hälsade även på våra gamla lärare vi hade på gymnasiet (hantverk och konditori) så dom fick se våra bebbar. Helt sjukt var tiden går snabbt men man längtade tillbaka lite.

Nu ligger Albin i gungan och vilar, själv ska jag kolla på Våra bästa år.

2 kommentarer:

  1. Ska med försöka gå ner till Östersjö när jag är ledig på tisdag. Har inte vart där sen Saga var 7 månader och nu är hon 14 månader. Tiden går alldeles för snabbt.

    SvaraRadera
  2. Ja gör det, dom blev skitglada när vi kom :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!