måndag, oktober 25

En kanon dag.

Dagen började med in till stan med Natalie.
Hennes mamma kom och hämtade mig och Albin så hämtade upp Natalie i stan.
Tog en frukost på Lennarts och gick runt i stan och kollade läget, bara en almän runda.
Åkte till ut till Amiralen och mötte upp hennes mamma igen så vi kollade skor på skopunken, hittade ett par vinter skor, fodrade.. älskar dom redan :)
Körde till babayproffsen det sista och handlade en gåstol till Albin.
Monterade ihop den när vi kom hem men Albin fattade nog inte att han kunde röra sig i den men kommer väl. Han bara lekte med panelsen iställer :)
*söte*

Gick hem till Natalie och käkade Tacos, brudgänget :)
Supermysigt!
Natalies pojkvän kom senare med sin kamera så Natalie fotade Albin och mig lite, en del blev rikigt fina.
Så dom ska upp sen :)

Tog ett tag att natta Albin innan, lite överstimulerad kansek.
Han har hållt igång hela dagen idag.. knappt sovit nåt så han va rikigt trött pluttisen.

Snart kommer älsklingen hem och då bli det mys i soffan.

Imogon måste jag ringa gyn annars åker jag in och kolla mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!