måndag, september 27

Stan.

Idag blev det stan.
Upp tidigt för att hinna med bussen och inte försöka väcka Albin eller Emil.
Tog en snabb dusch och gjorde mig iordning.
Mötte upp syrran i stan så vi gick och fikad innan stan öppnade.
Handlade en massa till Albin, hoddie och bodys :)

Vid tolv skulle jag tatuera mig och den blev super.
Va lite velig först om den verkligen skulle vara på underarmen men nu ångrar jag mig inte ett dugg. :P
Super nöjd!
Emil började jobba halv 6 så fick åka hem i kaplig tid så jag kunde ta Albin innan.

Natalie kom en runda med så vi tog ett tag i min garderob.
Har nog två hela säckar som ska slängas med kläder, känns sorgligt men använder ju inte skiten längre!

Nu bli det snart Idol och mys med min son.
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!