söndag, september 5

Sitter uppe.

Varför gör jag det?
Är pisstrött, och vem vet när jag få gå upp imorgon med lille Albin. Allt mellan 4-7 på morgonen eller kanske t.o.m tidigare.
Han har blivit så där igen att han vaknar mycke på nätterna. Innan kunde man lägga han nio och han sov till 8 iaf.
Han har väl kommit in i en period igen :P

Ska vänta tills Emil kommer hem snart så jag få säga god natt till honom sen bli det sängen. Ska nog gå och göra mig iordning för sängen nu.
Najti.
Published with Blogger-droid v1.5.8

2 kommentarer:

  1. et har nova med, vaknar typ 2 -3 gånger innan man själv ska gå upp på morgonen! Någon period hoppas jag med på!

    SvaraRadera
  2. Ja vi få hålla tummarna!
    Albin har inte varit sån innan så hoppas det går över med tiden :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!