tisdag, september 7

Shopping :)

Det bästa som finns.
Right? :)

Har varit på stan hela dan idag med Natalie.
Skulle kollat massor, både till mig och Albin.
Tog babyproffsen när vi kom in och handlade en åkpåse till Albin så han kan ha sittdelen i höst/vinter.

En babytravel soft.
Rea på den, passade perfekt till min sitt del :)
Det bötjar nog klia lite i Albins tänder nu verkar det som så det fick bli bitsaker med, såna man lägger i fryser så hoppas dom hjälper nåt.

Tillbaka in till stan.
Fikade, kollar runt lite mer i butikerna.
Hittade skit söta vantar och tofflor till Albin.
Dessa ska han ha i vinter och mysa med :)

Hittade dock inte så mycke till mig.
Strumpbyxor, ögonskugga och dagkräm.

Tog bussen hem halv sju och nu har jag sååå ont i fötterna efter högklckat idag så kan kanppt gå.
Man har inte direkt gått i klckat när man har varit på tjocken i 9 månader så man få ta det lite lugnt i början känner jag, men går la över :)

Ligger på soffan och chillat/chillade till Idol och nu är det Miss secret Agent.
Ska snart natta min son, han har somnat i gungen så hoppningsvis somnar han sen igen.

Imorgon bli det BVC.
Väga och mäta lillkillen igen.. ska bli spännade.
Efter det kommer Lena en sväng till mig och umgås.

Nee.. tillbaka till filmen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!