onsdag, september 15

Oväder.

På gång! :(
Nu har det börjat spö regna och det känns som om det det hänger åska i luften.
Usch... ingen åska idag :S

Just det ja.. kom hem från stan innan.
Hittade kläder till Albin som vanligt. :)
Dom hade fått in overallen jag tittat på men den kan han ju bara ha i höst typ ändå så ångrade mig, få titta på en annan istället som han kan ha i vinter.
Köpte ju en höst jacka till han för ett tag sen och den kan han använda nu och det är ju kanon.. tur att man tog en större storlek.
Eftersom Albin HATAR att ha täcke på sig på nätterna så köpte pyjasmas till han nu.
Har inte använt det på han sen han typ va en månad gammal för sommaren har ju varit så han har bara legat i blöja eller en stor t-tröja.
Hittade massa fint som precis hade kommit in men det få bli till vintern sen.


När jag kom hem stack emil till Hoby, han har fortfarande inte kommit hem så Albin och jag ligger i soffan och kollar på 16 pregnant.
Tro han håller på att somna snart.
Själv är jag helt slut i ögonen, vill bara lägga mig i sängen och sova i 100 år.

Ikväll bli det som vanligt Idol och nån film kanske.
Sova tidigt ikväll kanske...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!