lördag, september 25

Myskväll.

Idag har det varit en sån.

Först på morgonen in till BB med Linn och träffa Icka och lille Nellie.
Ah.. mysigt va det och hålla bebis igen, kunde inte tänka mig att Albin hade varit så liten.
Lilla Nellie va helt otroligt söt. :)
Köpte en rosa nalle och lite bodys till hemma och det kommer att uppskattas.

Hem och mysa med mitt egna barn, typiskt att han låg och sov när jag kom hem.
Mne tillslut fick jag mysa med min jättebebis som det kändes som efter man har hållt i lilla Nellie :P

Jeanette (farmor) kom innan så vi käkade pizza, godis och bakelse, till det en skräckfilm.
Terror på elm street.
Känner mig rätt så illamående nu men det gick ner :)
Frossa rikigt en lördag... känns att man har gått upp några kilo men vad gör det när man är mamma :)
Få ta ett tag i där snart..!

Ligger just nu och kolla på Dansfeber.. så roligt program.
Albin har sovit länge nu i gungan så det få bli en väckning snart så han sover inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!