söndag, september 5

Lugn dag.

Emil vakande 12 imorse eller jag va tvungen att väcka han.
Hade suttit uppe sen 05 imorse med Albin som inte ville somna om så va tvungen att lägga mig i sängen igen så Emil kunde ta honom en stund.
Somnade väl en rund runt två men det va inte länge för sen gick ju Emil in och väckte mig efter en haöv timme och undrade hur länge jag skulle sova... då gick det inte somna om igen så gick upp.
Emil började jobba nu vid sex, så gjorde lasagne till oss innan han åkte.

Albin har sovit nu i två timmar och jag kollar på Beck.
Finns ju inget annat på tv.. tacka vet jag Tvplay som vi har på boxen.. massa bra filmer man bara kan sätta på, från SF Kanalen och allt. :)
Går nästan dygnet runt här hemma så snart har man kollat på alla men dom lägger upp nya hela tiden och det är super.

Har smällt i mig en bit tårta nu från dopet.
*mumma*
Bli väl en bit till senare ikväll. :)

Kvällen bjuder på film och soffan för min och Albins del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!